Kontaktai
Turite klausimų?
Mielai Jus pakonsultuosime:

8 52 603 603
paslaugos@pikselis.lt

Visi kontaktai

Klientai
Įmonės sėkmingai besinaudojančios mūsų paslaugomis:
SEO - Search Engine Optimization
Išskiriamos dvi SEO dalys – vidinis SEO (angl. On Site SEO) bei išorinis SEO (Angl. Off Site SEO). Vidinio SEO metu atliekami techniniai tinklalapio optimizavimo darbai svetainėje, todėl paieškos sistemos lengviau analizuoja ir suvokia svetainėje esantį turinį. Atliekant vidinį optimizavimą paieškos sistemoms svarbu tinkamai parinkti svetainės puslapių pavadinimus (angl. title), išlaikyti optimalų, neviršyjanti 3% raktažodžių pasikartojimo dažnį. Taip pat yra meta žymės (Tag‘ai). Paprasti svetainės lankytojai jų nemato, jos skirtos paieškos sistemų vorams ir padeda jiems lengviau atpažinti svetainės turinį. Meta žymės yra skirstomos į meta aprašymus bei meta raktažodžius. Meta žymės yra įterpiamos į svetainės atvaizdavimo HTML kodą. Dauguma šiuolaikinių turinio valdymo sistemų leidžia tai padaryti lengvai ir neskausmingai, naudojantis administratoriaus valdymo panele, bet jeigu Jūsų interneto svetainė yra be turinio valdymo sistemos arba jei turinio valdymo sistema vis tik neturi šios funkcijos, meta elementus reikėtų įterpti tarp body žymių (pvz.: ). Meta žymės turėtų būti kiekviename Jūsų svetainės vidiniame puslapyje ir, be abejo, atitikti jo turinį. Verta paminėti, kad Google algoritmas atsižvelgia tik į “meta=description” žymę ir visiškai ignoruoja “meta=keywords”, tačiau kitos paieškos sistemos (Bing, Yahoo, Yandex), „meta raktažodžiams“ vis dar skiria daug dėmesio. Išorinio SEO metu dažniausia stengiamasi į svetainę pritraukti kuo daugiau atgalinių nuorodų (Angl. Back links) pagal tam tikrus kriterijus. Paieškos sistemų labiausiai vertinamos yra kontekstinės atgalinės nuorodos, tai yra tos kurios būna straipsnyje bei nuoroda yra konkretus raktinis žodis, pagal kurį siekiama pakelti svetainę paieškos sistemoje. SEO faktorių, lemiančių tinklalapio pozicijas Google paieškos sistemoje, 2009 metais buvo daugiau kaip 200. Jie visi nėra tiksliai žinomi, kadangi paieškos sistemų algoritmai nėra viešinami, siekiant išvengti manipuliavimo jais. Tačiau Google nuolatos teikia rekomendacijas bei patarimus apie optimizavimą paieškos sistemoms.